Quad futómű gyártás .::. Gokart gyártás .::. Féktárcsa gyártás .::. Használt járművek .::. Alkatrész értékesítés .::. A következő edzés:? - Hamarosan tájékoztatunk!
Keresés
Navigáció
Home Pénzes ASE - gokartozás Hírek - Gokart hírek Gokart - Bajnokaink Gokart versenyzőink 2011. Gokartozásról Versenynaptár - Pontállás Gokart szabályzatok Galéria 2013 Galéria 2012 Galéria 2011 Galéria 2010 Letöltések Gokartoznék! Mit tegyek? Pénzes ASE videók Kapcsolat Archívum 1994-2015 Versenyzőink 1994-2003 Versenyzőink 2004-2007 Versenyzőink 2008-2010
WEBSHOP
» AKCIÓS TERMÉKEK « Akkumulátorok Bukósisak Doboz Elektromos kerékpár, robogó Gokart alkatrészek Gokartok Gokartos ruha Gumik Gyertya Izzók Kenőanyagok, olajok Kerékpár alkatrészek Láncok, lánckerekek Motor Motor alkatrészek Motoros Ruha Quad - ATV tuning Quad- ATV Robogók Univerzális alkatrészek Univerzális felszerelések Összes webshop termék
Hirdetési felület

 





Weblapkészítés:
Eco-Webdesign Kft.

Gokart szabályzatok
 

>> TECHNIKAI SZABÁLYZAT <<
 

MICROMAX FR 125 géposztály

Életkor: 7-12 éves sportolók részére.
Alváz: Feleljen meg a CIK-FIA előírásainak. A CIK-FIA előírásainak megfelelő karosszéria elemek használata kötelező. A szélesített hátsó ütköző használata kötelező.
KIZÁROLAG csak a homológ MINI 950, vagy 850 vázat lehet használni.
Nyomtáv: hátul max 110cm, elöl max 102 cm,
Motor: Rotax 125 ccm gyártmányu vizhűtéses motor
A MOTORNAK KÖTELEZŐEN TARTALMAZNIA KELL A KIPUFOGÓBAN LÉVŐ SZŰKITŐT, ami maga a kipufogó csonk (273972 cikkszám) A motorokat plombálva lehet versenyre nevezni! Csak a Rotax Magyarország által nyilvántartott és a magyarországi, hívatalos Rotax Szervíz Centerek által forgalmazott motorokkal lehet a bajnokságban résztvenni.
Áttétel: elöl 14-es vagy 15-ös lánckerék, a hátsó lánckerék szabadon választható
Sűrítési présnyomatat: 2.45 – 2.65 mm
Porlasztó: dellorto VHSB 34 tipus, DE A CSATOLT MÓDOSITÁS ENGEDÉLYEZETT *
A * -al jelölt szabályok, mellékletek megtalálhatóak a: www.mgsz.net weboldalon 
HŰTŐ:  Kötelező az eredeti MicroMax hűtő használata (295924 cikkszám)
Zajcsökkentő: 2012-ben megengedett mind a kettő eredeti típus használata
Gyújtás: Kötelező a 2012-es Rotax Technikai szabályzatban engedélyezett eredeti típus használata 
Kipufogó: Kötelező az eredeti típus használata, DE A CSATOLT  MÓDOSÍTÁS ENGEDÉLYEZETT *
A * -al jelölt szabályok, mellékletek megtalálhatóak a: www.mgsz.net weboldalon 
Tengelykapcsoló: 2012-ben megengedett mind a kettő eredeti típus használata.                     
Gumiabroncs: Mérete 5”, a megengedett legnagyobb szélesség az első keréknél 135 mm, a hátsó keréknél 135 mm. A száraz abroncs, kizárólag MOJO C2 típusú lehet. A versenyen lehet indulni használt gumival is. Ebben az esetben is az időmérő és ez első futam után a Technikai Bizottságnál le kell adni a gumikat (felnivel együtt) a két futam közötti időszakra. A gumi, a következő futamra adható ki. Az esős gumi típusa kizárólag MOJO W1 vagy W2, mérete max: 4.5X10.0X5 lehet. A GOB  futamain, egy versenyhétvégén max. 5 db gumiabroncs használható. 
Tömeg: Versenyzővel együtt, legalább 105 kg.
Biztonsági felszerelés: Nyakvédő és bordavédő használata kötelező!
Rotax Minimax FR 125
 
Életkor: 10-13 éves sportolók részére.
Alváz: CIK-FIA előírásainak megfelelő, CIK regisztrált típus. A CIK-FIA előírásainak megfelelő karosszéria elemek használata kötelező. A lejárt homologizációjú spoilerek használata is engedélyezett.
Nyomtáv: A hátsó keréknél max: 1400 mm
Motor: FR 125 Minimax egyhengeres, folyadékhűtésű, Power-szelep nélküli motor. Maximális hengerűrtartalom 125 cm3, sebességváltó nélkül, kuplunggal. A maximális teljesítmény 10 KW, amit a szűkítők behelyezésével érnek el! A MOTORNAK KÖTELEZŐEN TARTALMAZNIA KELL A KIPUFOGÓBAN LÉVŐ SZŰKÍTŐT, ami maga a kipufogó csonk (273972 cikkszám) ÉS A KARBURÁTORBAN LÉVŐ SZŰKÍTŐT IS, (267530 cikkszám),  amelyet a Rotax Magyarország az interneten tesz közzé. A motoron mindennemű módosítás tilos! A motorokat csak plombálva lehet versenyre nevezni! Csak a Rotax Magyarország által nyilvántartott és a magyarországi, hivatalos Rotax Szerviz Centerek által forgalmazott motorokkal lehet a bajnokságban részt venni. A motor ellenőrzése, a Rotax Max Challenge által kiállított, méretezett, homológ dokumentáció alapján történik.
Áttétel: A mindenkori, pályákhoz tartozó áttétel szabályt, az www.mgsz.net oldalon, az áttételek-nél találhatóak
Sűrítési présnyomat: 1,20-1,80 mm.
Porlasztó: Dellorto, VHSB 34 típusú.
Zajcsökkentő: 2012-ben megengedett mind a kettő eredeti típus használata
Gyújtás: Kötelező a 2012-es Rotax Technikai szabályzatban engedélyezett eredeti típus használata 
Kipufogó: Eredeti kipufogó használata kötelező.
Tengelykapcsoló: 2012-ben megengedett mind a kettő eredeti típus használata
Áttétel: A versenykiírásában kerül meghatározásra.
Gumiabroncs: Mérete: 4,5x10,0x5 és 7,1x11,0x5. A száraz abroncs kizárólag MOJO D1 típusú lehet. A versenyen kizárólag a Parc-Ferme-ben elhelyezett, azonos sorozatszámú, jelölt abroncsokkal lehet részt venni. Az év első versenyén csak új gumival lehet indulni, a következőn már használttal is. Ebben az esetben az előző verseny utolsó futamán a Technikai Bizottságnál le kell plombáltatni és le kell adni a gumikat (felnivel együtt) a két verseny közötti időszakra. A gumi, a következő időmérésre adható ki. A megengedett legnagyobb szélesség első keréknél 135 mm, hátsó keréknél 215 mm. Az esős gumi típusa kizárólag MOJO W1 vagy W2 lehet, mérete: 4,5x10,0x5 és 6,0x11,0x5 lehet. A GOB futamain, egy versenyhétvégén max. 5 db gumiabroncs használható. 
Tömeg: Versenyzővel együtt legalább 130 kg.
Biztonsági felszerelés: Nyakvédő és bordavédő használata kötelező!
Rotax Max Junior FR 125
 
Életkor: 13-15 éves sportolók részére.
Alváz: CIK-FIA előírásainak megfelelő, CIK regisztrált típus. A CIK-FIA előírásainak megfelelő karosszéria elemek használata kötelező. A lejárt homológizációjú spoilerek használata is engedélyezett.
Motor: FR 125 Junior Max, egyhengeres folyadékhűtésű, Power-szelep nélküli motor. Maximális hengerűrtartalom 125 cm3, sebességváltó nélkül, kuplunggal. Maximális teljesítmény 15 KW. A motoron mindennemű módosítás tilos! A motorokat csak plombálva lehet versenyre nevezni! Csak a Rotax Magyarország által nyilvántartott és a magyarországi, hivatalos Rotax Szerviz Centerek által forgalmazott motorokkal lehet a bajnokságban részt venni. A motor ellenőrzése, a Rotax Max Challenge által kiállított, 2012-es, méretezett, homológ dokumentáció alapján történik.
Sűrítési présnyomat: 1,20-1,80 mm.
Porlasztó: Dellorto, VHSB 34 típusú.
Zajcsökkentő: Kizárólag az eredeti típus használata megengedett, minden módosítás tilos. Lásd a 2012-es Rotax Technikai Szabályzatot.
Gyújtás: Kötelező a 2012-es Rotax Technikai szabályzatban engedélyezett eredeti típus használata 
Kipufogó: Eredeti kipufogó használata kötelező.
Tengelykapcsoló: Eredeti típus használata kötelező. Lásd a 2012-es Rotax Technikai Szabályzatot.
Gumiabroncs: Mérete: 4,5x10,0x5 és 7,1x11,0x5. A száraz abroncs kizárólag MOJO D2 típusú lehet. A versenyen kizárólag a Parc-Ferme-ben elhelyezett, azonos sorozatszámú, jelölt abroncsokkal lehet részt venni. Az év első versenyén csak új gumival lehet indulni, a következőn már használttal is. Ebben az esetben az előző verseny utolsó futamán a Technikai Bizottságnál le kell plombáltatni és le kell adni a gumikat (felnivel együtt) a két verseny közötti időszakra. A gumi, a következő időmérésre adható ki. A megengedett legnagyobb szélesség első keréknél 135 mm, hátsó keréknél 215 mm. Az esős gumi típusa kizárólag MOJO W2, mérete: 4,5x10,0x5 és 6,0x11,0x5 lehet. A GOB futamain, egy versenyhétvégén max. 5 db gumiabroncs használható.
Tömeg: Versenyzővel együtt legalább 145 kg.
Biztonsági felszerelés: Nyakvédő és bordavédő használata kötelező!
 
Rotax Max Senior FR 125
 
Életkor: 15 év feletti sportolók részére.
Alváz: CIK-FIA előírásainak megfelelő, CIK regisztrált típus. A CIK-FIA előírásainak megfelelő karosszéria elemek használata kötelező.
Motor: FR 125 Max, egyhengeres, folyadékhűtésű, Power-szelepes motor. Maximális hengerűrtartalom 125 cm3, sebességváltó nélkül, kuplunggal. Maximális teljesítmény 21 KW. A motoron mindennemű módosítás tilos! A motorokat csak plombálva lehet versenyre nevezni! Csak a Rotax Magyarország által nyilvántartott és a magyarországi, hivatalos Rotax Szerviz Centerek által forgalmazott motorokkal lehet a bajnokságban részt venni. A motor ellenőrzése, a Rotax Max Challenge által kiállított, 2012-es, méretezett, homológ dokumentáció alapján történik.
Sűrítési présnyomat: 1,00-1,50 mm.
Porlasztó: Dellorto, VHSB 34 típusú.
Zajcsökkentő: Kizárólag az eredeti típus használata megengedett, minden módosítás tilos.
Gyújtás: Kötelező a 2012-es Rotax Technikai szabályzatban engedélyezett eredeti típus használata 
Kipufogó: Eredeti kipufogó használata kötelező.
Tengelykapcsoló: Eredeti típus használata kötelező. Lásd a 2012-es Rotax Technikai Szabályzatot.
Gumiabroncs: Mérete: 4,5x10,0x5 és 7,1x11,0x5. A száraz abroncs kizárólag MOJO D2 típusú lehet. A versenyen kizárólag a Parc-Fermeben elhelyezett, azonos sorozatszámú, jelölt abroncsokkal lehet részt venni. Az év első versenyén csak új gumival lehet indulni, a következőn már használttal is. Ebben az esetben az előző verseny utolsó futamán, a Technikai Bizottságnál le kell plombáltatni és le kell adni a gumikat (felnivel együtt) a két verseny közötti időszakra. A gumi, a következő időmérésre adható ki. A megengedett legnagyobb szélesség első keréknél 135 mm, hátsó keréknél 215 mm. A vizes gumi típusa kizárólag MOJO W2, mérete: 4,5x10,0x5 és 6,0x11,0x5 lehet. A GOB futamain, egy versenyhétvégén max. 5 db gumiabroncs használható.
Tömeg: Versenyzővel együtt legalább 165 kg.

 
Rotax Max Masters FR 125
 
Életkor: 30 év feletti sportolók részére.
 
Alváz: CIK-FIA előírásainak megfelelő, CIK regisztrált típus. A CIK-FIA előírásainak megfelelő karosszéria elemek használata kötelező.
Motor: FR 125 Max, egyhengeres folyadékhűtésű, Power-szelepes motor. Maximális hengerűrtartalom 125 cm3, sebességváltó nélkül, kuplunggal. Maximális teljesítmény 21 KW. A motoron mindennemű módosítás tilos! A motorokat csak plombálva lehet versenyre nevezni! Csak a Rotax Magyarország által nyilvántartott és a magyarországi, hivatalos Rotax Szerviz Centerek által forgalmazott motorokkal lehet a bajnokságban részt venni. A motor ellenőrzése, a Rotax Max Challenge által kiállított, méretezett, homológ dokumentáció alapján történik.
Sűrítési présnyomat: 1,00-1,50 mm.
Porlasztó: Dellorto, VHSB 34 típusú.
Zajcsökkentő: 2012-ben megengedett mind a két eredeti típus használata
Gyújtás: Kötelező a 2012-es Rotax Technikai szabályzatban engedélyezett eredeti típus használata
Kipufogó: Eredeti kipufogó használata kötelező.
Tengelykapcsoló: 2012-ben megengedett mind a két eredeti típus használata
Gumiabroncs: Mérete: 4,5x10,0x5 és 7,1x11,0x5. A száraz abroncs kizárólag MOJO D2 típusú lehet. A versenyen kizárólag a  Parc-Ferme-ben elhelyezett, azonos sorozatszámú, jelölt abroncsokkal lehet részt venni. Az év első versenyén csak új gumival lehet indulni, a következőn már használttal is. Ebben az esetben az előző verseny utolsó futamán a Technikai Bizottságnál le kell plombáltatni és le kell adni a gumikat (felnivel együtt) a két verseny közötti időszakra. A gumi, a következő időmérésre adható ki. A megengedett legnagyobb szélesség első keréknél 135 mm, hátsó keréknél 215 mm. A vizes gumi típusa kizárólag  MOJO W1, vagy W2, mérete: 4,5x10,0x5 és 6,0x11,0x5 lehet. A GOB futamain, egy versenyhétvégén max. 5 db gumiabroncs használható.
Tömeg: Versenyzővel együtt legalább 175 kg.
 
Rotax DD2 125
 
Életkor: 15 év feletti sportolók részére.
Alváz: CIK-FIA előírásainak megfelelő, CIK regisztrált típus. A CIK-FIA előírásainak megfelelő karosszéria elemek használata kötelező. A lejárt homologizációjú spoilerek használata is engedélyezett.
Motor: Rotax Max 125 DD2, egyhengeres folyadékhűtésű, 2 sebesség fokozattal és kuplunggal ellátott, Power-szelepes motor. Maximális hengerűrtartalom 125 cm3, sebességváltóval, kuplunggal. Maximális teljesítmény 24 KW. A motoron mindennemű módosítás tilos! A motorokat csak plombálva lehet versenyre nevezni! Csak a Rotax Magyarország által nyilvántartott és a magyarországi, hivatalos Rotax Szerviz Centerek által forgalmazott motorokkal lehet a bajnokságban részt venni. A motor ellenőrzése, a Rotax Max Challenge által kiállított, 2012-es, méretezett, homológ dokumentáció alapján történik.
Sűrítési présnyomat: 1,10-1,50 mm.
Porlasztó: Dellorto, VHSB 34 típusú.
Zajcsökkentő: Kizárólag az eredeti típus használata megengedett, minden módosítás tilos.
Gyújtás: Kötelező a 2012-es Rotax Technikai szabályzatban engedélyezett eredeti típus használata.
Kipufogó: Eredeti kipufogó használata kötelező.
Tengelykapcsoló: Eredeti típus használata kötelező. Lásd a 2012-es Rotax Technikai Szabályzatot.
Gumiabroncs: Mérete: 4,5x10,0x5 és 7,1x11,0x5. A száraz abroncs kizárólag MOJO D3 típusú lehet. A versenyen kizárólag a Parc-Ferme-ben elhelyezett, azonos sorozatszámú, jelölt abroncsokkal lehet részt venni. Az év első versenyén csak új gumival lehet indulni, a következőn már használttal is. Ebben az esetben az előző verseny utolsó futamán, a Technikai Bizottságnál le kell plombáltatni és le kell adni a gumikat (felnivel együtt) a két verseny közötti időszakra. A gumi, a következő időmérésre adható ki. A megengedett legnagyobb szélesség első keréknél 135 mm, hátsó keréknél 215 mm. Az esős gumi típusa kizárólag MOJO W2, mérete: 4,5x10,0x5 és 6,0x11,0x5 lehet. A GOB futamain, egy versenyhétvégén max. 5 db gumiabroncs használható.
Tömeg: Versenyzővel együtt legalább 173 kg.
 
 
Rotax DD2 125 Masters
 
Életkor: 30 év feletti sportolók részére.
Alváz: CIK-FIA előírásainak megfelelő, CIK regisztrált típus. A CIK-FIA előírásainak megfelelő karosszéria elemek használata kötelező. A lejárt homologizációjú spoilerek használata is engedélyezett.
Motor: Rotax Max 125 DD2 egyhengeres, folyadékhűtésű, 2 sebesség fokozattal és kuplunggal ellátott, Power-szelepes motor. Maximális hengerűrtartalom 125 cm3, sebességváltóval, kuplunggal. Maximális teljesítmény 24 KW. A motoron mindennemű módosítás tilos! A motorokat, csak plombálva lehet versenyre nevezni! Csak a Rotax Magyarország által nyilvántartott és a magyarországi, hivatalos Rotax Szerviz Centerek által forgalmazott motorokkal lehet a bajnokságban részt venni. A motor ellenőrzése, a Rotax Max Challenge által kiállított, méretezett, homológ dokumentáció alapján történik.
Sűrítési présnyomat: 1,10-1,50 mm.
Porlasztó: Dellorto, WHSB 34 típusú.
Zajcsökkentő: Kizárólag az eredeti típus használata megengedett, minden módosítás tilos.
Gyújtás: Eredeti gyújtás kötelező.
Kipufogó: Eredeti kipufogó használata kötelező.
Tengelykapcsoló: Eredeti típus használata kötelező.
Gumiabroncs: Mérete: 4,5x10,0x5 és 7,1x11,0x5. A száraz abroncs kizárólag MOJO D3 típusú lehet. A versenyen kizárólag a Parc-Ferme-ben elhelyezett, azonos sorozatszámú, jelölt abroncsokkal lehet részt venni. Az év első versenyén csak új gumival lehet indulni, a következőn már használttal is. Ebben az esetben az előző verseny utolsó futamán a Technikai Bizottságnál le kell plombáltatni és le kell adni a gumikat (felnivel együtt) a két verseny közötti időszakra. A gumi, a következő időmérésre adható ki. A megengedett legnagyobb szélesség első keréknél 135 mm, hátsó keréknél 215 mm. A esős gumi típusa kizárólag MOJO W2, mérete: 4,5x10,0x5 és 6,0x11,0x5 lehet. A GOB futamain, egy versenyhétvégén max. 5 db gumiabroncs használható.
Tömeg: Versenyzővel együtt legalább 173 kg.
 
 
SWF (Super World Formula 4T)
 
Életkor: 15 év feletti sportolók részére.
Alváz: Feleljen meg a CIK-FIA World Formula kategóriához kiírt előírásoknak. Kizárólag, az ehhez a kategóriához gyártott, World Formula típusú, az MGSZ Technikai Bizottsága által homológizált alváz használható. Az alváz alkatrészeit a felnik kivételével más gyártmányokra cserélni tilos! Az CIK-FIA előírásainak megfelelő karosszéria elemek használata kötelező. A szélesített, vagy görgős hátsó ütköző használata ajánlott.
Motor: Piaggio gyártmányú, M/201 típusú, egyhengeres, folyadékhűtésű, négyütemű, négyszelepes motor, keményfém bevonatú hengerrel, sebességváltó nélkül. Feltöltő alkalmazása Tilos! Befecskendező használata, illetve benzinen kívül, más anyag bejuttatása a motorba, Tilos! Elektromos indító-berendezés és kuplung használata megengedett. Maximális hengerűrtartalom 201 cm3. Az MNASZ Technikai Bizottsága által homológizált motor. A motoron mindennemű változtatás (polírozás is) tilos. A motorok plombálása kötelező! A plombálást, kizárólag a Visual SE (2013 Pomáz, Béke út 5) és a Pénzes ASE (2381 Táborfalva, Hunyadi út 44) által megbízott szakemberek végezhetik.
Sűrítési térfogat: Min: 17 cm3.
Porlasztó: Kötelező az eredeti típus használata. A porlasztón mindennemű változtatás (polírozás is) tilos.
Zajcsökkentő: CIK homológ vagy regisztrált típus.
Fordulatszám: Max. 10.700/min
Gyújtás: Kötelező az eredeti típus használata.
Kipufogó: Pénzes Kart WF1 típus.
Tengelykapcsoló: Kötelező az eredeti típus használata mindennemű változtatás nélkül.
Gumiabroncs: Mérete: 4,5x10,0x5 és 7,1x11,0x5. A száraz abroncs kizárólag MOJO D2 típusú lehet. A megengedett legnagyobb szélesség első keréknél 135 mm, hátsó keréknél 215 mm. A versenyen kizárólag a Parc-Ferme-ben elhelyezett, azonos sorozatszámú, jelölt abroncsokkal lehet részt venni. Az év első versenyén csak új gumival lehet indulni, a következőn már használttal is. Ebben az esetben az előző verseny utolsó futamán, a Technikai Bizottságnál le kell plombáltatni és le kell adni a gumikat (felnivel együtt) a két verseny közötti időszakra. A gumi, a következő időmérésre adható ki. Az esős gumi típusa kizárólag MOJO W1 vagy W2, mérete: 4,5x10,0x5 és 6,0x11,0x5 lehet. A GOB futamain, egy versenyhétvégén max. 5 db gumiabroncs használható.
Tömeg: Versenyzővel együtt legalább 175 kg.
 
Nemzeti Rotax DD2 125
 
Életkor: 15 év feletti sportolók részére.
Alváz: CIK-FIA előírásainak megfelelő, CIK regisztrált típus. A CIK-FIA előírásainak megfelelő karosszéria elemek használata kötelező. A lejárt homologizációjú spoilerek használata is engedélyezett.
Motor: Rotax Max 125 DD2, egyhengeres folyadékhűtésű, 2 sebesség fokozattal és kuplunggal ellátott, Power-szelepes motor. Maximális hengerűrtartalom 125 cm3, sebességváltóval, kuplunggal. Maximális teljesítmény 24 KW. A motoron mindennemű módosítás tilos! A motorokat csak plombálva lehet versenyre nevezni! Csak a Rotax Magyarország által nyilvántartott és a magyarországi, hivatalos Rotax Szerviz Centerek által forgalmazott motorokkal lehet a bajnokságban részt venni. 
Sűrítési présnyomat: 1,10-1,50 mm.
Porlasztó: Dellorto, VHSB 34 típusú.
Zajcsökkentő: Kizárólag az eredeti típus használata megengedett, minden módosítás tilos.
Gyújtás: Eredeti gyújtás kötelező.
Kipufogó: Eredeti kipufogó használata kötelező.
Tengelykapcsoló: 2012-ben megengedett mind a két eredeti típus használata
Gumiabroncs: Mérete: 4,5x10,0x5 és 7,1x11,0x5. A száraz abroncs kizárólag MOJO D3 típusú lehet. A versenyen kizárólag a Parc-Ferme-ben elhelyezett, azonos sorozatszámú, jelölt abroncsokkal lehet részt venni. Az év első versenyén csak új gumival lehet indulni, a következőn már használttal is. Ebben az esetben az előző verseny utolsó futamán, a Technikai Bizottságnál le kell plombáltatni és le kell adni a gumikat (felnivel együtt) a két verseny közötti időszakra. A gumi, a következő időmérésre adható ki. A megengedett legnagyobb szélesség első keréknél 135 mm, hátsó keréknél 215 mm. Az esős gumi típusa kizárólag MOJO W1 vagy W2, mérete: 4,5x10,0x5 és 6,0x11,0x5 lehet. A GOB futamain, egy versenyhétvégén max. 5 db gumiabroncs használható.
Tömeg: Versenyzővel együtt legalább 175 kg.
 
 
KZ2
Article 12 
Specific Regulations for KZ2 & KZ1 
1)
 Power unit: it must not be possible to dissociate the engine from the gearbox. Engine case divided into only 2 parts (vertical or horizontal). 
Erőforrás: A motor forgattyúsháza nem képezhet külön egységet a sebességváltó háztól.
A motorblokk legfeljebb 2 részre választható szét vízszintes – vagy függőleges tengely mentén.
2)
 Water cooled single-cylinder engine with reed-valve intake, one circuit only, homologated by the CIK-FIA. 
Vízhűtéses, egyhengeres, membránvezérléses, CIK-FIA által homologizált motor, 1 db porlasztóval.
3)
 Maximum cylinder cubic capacity: 125 cc.
Maximális hengerűrtartalom 125 ccm 
4)
 Reed-valve box (dimensions and drawing) according to the Homologation Form. Reed-valve box cover: free. 
A membránszelep-egységnek meg kell egyeznie a homologizációs lapon található méretezéssel, a membránszelep-egységet körbevevő ház szabadon változtatható.
5)
 Carburettor made of aluminium, with a venturi type dif¬fuser with a maximum diameter of 30 mm round. For the 2010-2012 CIK-FIA Championships, Cups and Trophies, the carburettor must be the Dell’Orto VHSH 30 designated following an invitation to tender. The carburettor must remain strictly original. The only settings allowed may be made to: the slide, the needle, the floaters, the float chamber, the needle shaft (spray), the jets and the needle kit, subject to all the interchanged parts being of Dell’Orto origine. The incorporated petrol filter and the plate (part No. 28 on the technical drawing No. 7 appended) may be removed; if they are kept, they must be original. 
A porlasztó anyaga alumínium, a venturi diffúzor maximális átmérője 30 mm. A porlasztó típusa: Dell’Orto VHSH 30 . A porlasztónak szigorúan eredetinek kell maradni. Változtatható alkotórészek: Tolattyú, (schiber) tű, úszók, úszóház keverőcsatorna (atomizer, stock ), és az összes fúvóka – beleértve az üresjáratikat is – feltéve, hogy az összes alkatrésznek a Dell’Orto-tól kell származni. A beépített üzemanyagszűrő eltávolítható – de ha marad, akkor csak az eredeti maradhat.
6)
 Gearbox: homologated by the CIK-FIA (including the pri¬mary torque). Minimum 3 and maximum 6 ratios. Check of the ratios using a graduated disc with a minimum diameter of 200 mm or a digital coder; the degree decimals given on the Homologation Form must be mentioned in tenths of degrees and not in minutes. For the homologation of the gearbox, the Manufacturer(s) and the model and type must appear on the Homologation Form.
Sebességváltó: CIK-FIA homológ kell legyen a primer hajtás elemivel együtt – értelemszerűen az adott motortípushoz tartozó. Minimum 3, maximum 6 sebességfokozat engedélyezett. A váltóáttétel ellenőrzése legalább 200 mm átmérőjű fokbeosztású tárcsával történik ( nem szögperc, hanem tizedfok beosztással)
 
7.)
 In KZ2: hand-operated and exclusively mechanical gear¬box control without a servo system. Any system of ignition cutting is forbidden. 
Kézi működtetésű és kizárólag mechanikus kapcsolóelemekből álló váltómechanizmus engedélyezett, szervorásegítő nélkül. Mindennemű gyújtásmegszakítás tilos.
8)
* Total exhaust opening angle of 199° maximum , irrespec¬tive of the value indicated on the homologation form (to be read with a graduated circle of a minimum diameter of 200 mm or with a digital device). 
Teljes kipufogónyitás 199 foknál maximum, függelenül a homológizációs lapon megadott értékektől. A mérés legalább 200 mm átmérőjű fokbeosztású tárcsával,vagy digitális eszközzel történhet.
10)
 Volume of the combustion chamber: 11 cc minimum. The volume of the chamber is measured with a class A laboratory burette graduated in tenths of cubic centi¬metres. The mixture used for this check will be composed of unleaded petrol and 2-stroke oil, mixed in a ratio of 1 to 1. The chamber will be filled in accordance with the method described in Appendix No. 1a.
Robbanótér térfogata minimum 11 ccm. A térfogat ellenőrzése szabványos laboratóriumi bürettával történik, tizedköbcentiméteres osztással. Az ellenőrzéshez ólommentes benzin és kétütemű kenőolaj 1:1-es keverékét kell használni. A 11 ccm-es térfogatba nem számít bele a gyertyamenet térfogata.
11)
 Spark plug: free make (mass-produced and strictly origi¬nal). The body of the spark plug (electrodes not included), tightened on the cylinder head, must not extend beyond the upper part of the dome of the combustion chamber.
A gyújtógyertya szabadon választható, de eredeti gyárinak kell lennie. Az elektródát kivéve a gyertya teste nem lóghat be az égéstérbe.
12)
 Dimensions of the threaded spark-plug housing- length: 18.5 mm; pitch: M 14 x 1.25.
A gyújtógyertya menetes szárának mérete 18.5 mm, a menet pedig 14X1.25
13)
 Identifications: machined flat spaces of 30 mm x 20 mm for the attachment of the specified identification stickers : 
- at the front of the cylinder, 
- on the upper part of the reed box housing for the half sumps.
Egyedi aonosító: síkba mart felület 30 x 20 mm a jelölő matrica számára:
- a henger első felén
- a membránház felső részén, az egyik blokfélen.
14)
 It is allowed to add a mass to the ignition rotor; it shall be fixed by at least 2 screws, without any modification to the homologated rotor.
Engedélyezett a gyújtáshoz plusz testkábel kiépítése, feltéve, hogy az eredeti gyújtást nem módosítják. A testkábel rögzítése legalább 2 csavarral történjen.
15)
 Exhaust: homologated and the magnetic steel sheet metal thickness of which must be 0.75 mm minimum.
Kipufogó: homológ kipufogódob ( rezonátor) engedélyezett, mágnesezhető acélból, legalább 0,75 mm anyagvastagsággal. Hangtompító dob szabadon választható.
 
16)
 Tyres: 5’’. 
- KZ2: homologated medium type. 
Gumihasználat: SLICK:  VEGA XM - 1 garnitúra / verseny ( egy hétvégén a két futam egy versenynek számít a gumifelhasználás szempontjából) + 1 db ( első vagy hátsó) Gumidepó használata kötelező. WET: szabadon választható – Az esős gumik darab száma nem korlátozott.
17)
 Minimum mass: 
Minimum súly:  175 kg versenyzővel együtt
 
Speciális kiegészítés a magyar OB.-re:
 
Lejárt homológizációjú váz és motor is engedélyezett ( REGISZTRÁLT) – ha egyébként valaha homológ volt és az aktuális szabályoknak megfelel.
Pl: első-hátsó ütköző elemek, fékek, membrános motor, stb.
Forgótárcsás motorral nevezni nem lehet. 
Ajánlom az ismerősömnek
Webshop info
Jelenleg 12976 db termék
található a webshopban.
Kosár
Termékek száma: 0 db.
Értéke: 0 Ft

Bejelentkezés
Hirdetési felület

- Impresszum - Partnereink - ÁSZF - GYIK -

Copyright © 2010. PÉNZES ASE - Minden jog fenntartva!